fredag 19 september 2008

den bästa dagen i mitt liv!

Jag kan fortfarande inte fatta det. JAG HAR FAN SETT COLDPLAY!!!!! JAG HAR STÅTT 2-3 METER FRÅN CHRIS MARTIN! Det känns som en dröm. Det var SÅ värt allt frysande och köande! Fyfan vad underbart det var! Helt jävla sinnessjukt!

Nu känns det det bara helt tomt inombords. Det bästa har lixom redan passerat. Vad ska man nu se fram emot? Jag vill bara tillbaka till svettiga Globen och återuppleva varenda ynka sekund! Det går inte att beskriva den otroliga känslan helt enkelt. Man måste ha varit där för att förstå vad jag menar. DET VAR HELT JÄVLA FANTASTISKT. Jag är fortfarande i extas!
Det var helt fantastiskt när hela publiken sjöng med till varje låt. Han behövde praktiskt taget inte sjunga själv.

Låtarna träffade mig rakt i hjärtat! Att ha Yellow som avslutningslåt var perfekt. Det hade inte kunnat bli bättre. Helt underbart!

Look at the start, look how they shine for you
and all the things you do, yeah they were all yellow