torsdag 6 november 2008

Strippers Anthem

Nu har nyss haft matte med beeeellle. Det var "kul" som vanligt. Vi lyssnade på Strippers Anthem, där av rubriken, och det är något speciellt med just den låten. Vet inte varför, men den gör mig lite extra lycklig, kan man säga. Har väl bra minnen till låten och den påminner mig om härliga personer. Det är niiiice.

Inatt har jag bara sovit i lite mer än 4 timmar. Blev klar med mitt släktträd kvart i tre och sen vaknade jag kvart över sju imorse. Min dag började som vanligt med idrott och istället för att vara cp trött blev jag faktiskt piggare. Otroligt mycket piggare. Vi spelade basket och jag blir alltid så.. ja, jag vet inte, typ helt uppjagad och rent ut sagt djurig. Basket är kul. Det är nog det roligaste inom idrotten i skolan. Nu när jag säger detta påstår jag inte att jag är bra, men jag lyckades faktiskt med en lay up, vilket imponerade på Orvar.

Förövrigt har jag återigen haft en flummdag. Har inte lyckats hålla mig särskilt seriös hela dagen igenom, men man gör ju sitt bästa, eller hur? i alla fall oftast.

Nu ska jag få tillbaka mitt geografiprov. Får jag inte VG kommer jag cykla hem och gråta. Och jag säger ju inte nej till ett MVG precis. G är inte okej. Då blir jag sur!

Efter skolan väntar mig ännu en fantastisk kväll med arbeten som ska avslutas och läxor som ska göras. Är inte mitt liv helt underbart just nu? Vem hade velat byta en sådan kväll mot något annat? Inte jag i alla fall. Jag njuter fullständigt av den sits jag befinner mig i just nu. Och jag hoppas också att ni förstår er på min ironi när jag skriver detta.

Ska träna idag. Det är det enda positiva denna dag. Dessutom saknar jag David som in i bomben!!!!!! Imorgon är det FREDAG! Och då ska vi va. Äntligen!!!!!
Jag har verkligen världens mest underbara och perfekta pojkvän! Ingen annan har en lika bra, ingen! Det är helt enkelt omöjligt att ha. Jag ska skatta mig lycklig att jag har någon som honom. Det är som en dröm. Fast en sann dröm som inte går att vakna upp från. Fantastiskt.

Love Dovie