onsdag 27 augusti 2008

Virus bajs.

Nu sitter jag i skolan och skriver ett blogginlägg. Så himla synd men sant. Datorn där hemma har fått virus och jag kan praktiskt taget inte logga in nånstans förutom msn.

Malmöfestivalens avslutning började skakigt och slutade rätt lungt trots allt. Tänker inte gå in på några detaljer, de som var med vet vad det handlar om.
Det var i alla fall kul att se Familjen men som vanligt var han skit kass live och full. Fast nästan alla artister dricker ändå mer eller mindre innan de ska upp på scen. Det var siesta i repris när de började spela Det Snurrar I Min Skalle, vilket för övrigt är deras bästa låt.
Sedan såg man SMK (slagsmålsklubben) vilket inte var så bra det heller. Lite synd kan man ju tycka.
Sedan var jag med mina gamla kompisar och hade skit kul.
Juste, jag såg Opeth med David också. De var faktiskt bra och mysigt!

Jahapp. Sånt här gör vi på våra samhällslektioner på Petri. Snart är det lunch, men jag är inte särskilt hungrig.
Nu kom Isaballen förbi och pratade en stund. Fick precis reda på en intressant grej. Men det tänker jag inte skriva här.
Ikväll är det träning och jag ser fram emot en ny, spännande och utmanande koreografi.

Pusshej