fredag 5 september 2008

Viva La Vida Or Death With All His Friends

Alltså. Det är bara TOLV dagar kvar tills jag ska se COLDPLAY! Kan knappt fatta det. Antagligen kommer jag märka det när jag och Elin sitter på tåget på onsdag kl. 05.00 på väg till Stockholm... men iaf! Vi ska se dem!!!!! De andra kommer fram lite senare vilket blir kalas.

Nej jag kan fan inte fatta det. Jag slår vad om att jag kommer störtböla när de spelar Fix You. OM de nu spelar Fix You... vilket de inte gjorde i Amsterdam. Så jävla dumt. Funderar starkt på att skita i att sminka mig överhuvudtaget. He he...

Nu är jag sjukt pepp. Fan att min syrra har flyttat till Malta i ett år, annars hade vi kunnat bo i hennes lägenhet. Vilken otur, men men. Jag och Elin ska lixom ta tåget tillbaka samma natt 05.00. Vilket också gör att vi hinner till skolan på torsdag. Ambitiöst kan man ju tycka.

VILL DIT NU NU NU NU!!!!


Fridens!