tisdag 28 oktober 2008

rött är fräsigt!

Idag har jag och claud vatt på stan. Det har vatt sjukt nice. Känns som om jag inte vatt ute på stan i tusen år. Vart man än vände sig träffade man på människor man känner och inte sett på åratal. Både folk man ville och helst inte ville träffa. men men.

Dessutom har jag bränt lite pengar. Har köpt ett par mysiga vantar och tänkte köpa en mössa. Jag är beroende av mössor. Det är bara att konstatera! Jag köpte också hårfärg. Röd hårfärg. Fick ett sånt där ryck. Tror det kommer bli skit fett! Men en sak som oroar mig är att det är en permanent hårfärg. Jag vill bara ha toning typ. Men skit samma. Man lever bara en gång.
Planerar redan nästa hårfärg. Rätt dumt, i med att jag ändrar mig varannan sekund. Från början skulle jag ju inte färga det rött utan typ brunt. Men en impuls övertalade mig och ja, nu ska det ske! Jag ska bli en rödtott ännu en gång.

ÅH JUSTE! klockan nio börjar desperata hemmafruar. Nu är det 5 år i framtiden. Ska bli intressant å se.

Bye see room pan! (lös rebuset så är du cool)