söndag 23 november 2008

söndags ångest

Idag är det ännu en gång söndag. Har försökt att plugga, men det funkar bara inte längre. Fattar inte varför det inte sätter sig. Jävla riskdags och regering skit. Annars har jag lyssnat sönder alla Coldplays låtar och har faktiskt hittat några nya favoriter. Eller nya och nya, men jag har kanske öppnat ögonen för de. Stackars gamla låtar som glömts nu när de nya erövrat spotlighten.

Förövrigt råder lite söndags-depp. Så som varje söndag, i princip. Fast idag var den ännu värre. Inte nog med att jag inte kunde träffa min älskade David idag, så har jag insett, till min fasa, att jag faktiskt gått upp i vikt. Nej nej nej. Det ska det verkligen ta o bli ändring på om det så är det sista jag gör! Skolan slukar upp mig så pass mycket att jag inte hinner träna heller. Allt detta är ångest på hög nivå. Det är nästan så man vill dö på tvären.. eller inte.

Snart ska jag kila iväg till Lidlidd för att träffa henne och isabelle. Det ska bli sjukt niiice.

På lördag smäller det. Då äre fest!

CIAO