torsdag 21 augusti 2008

För alla snubbar vill ju vara katt

lalalalala. Idag fick jag en nostalgisk känsla och vill tillbaka till tiden då man var liten. Titta på teckande filmer som lejonkungen och Aristocats. Kom att tänka på den låten katterna sjunger, så ja, det fick bli dagens rubrik.

Åh, dagens händelse var utan tvekan då vi blev indelade i mattegrupper. Jag blev indelad i grupp 3, alltså inte en utav de bästa men det gör inte mig någonting. Man måste inte vara bra på allt här i världen hehe. Men i alla fall. Den ända personen jag hade med mig från klassen var Sara vilket var helt okej. Men den största och bästa överraskningen kom när jag precis skulle stiga in över tröskeln och då får jag syn på älsklings beeeelle! Snacka om att jag blev överlycklig. Hur bra kan det bli på en skala? Vi satt och lyssna på musik och räknade lite matte B, algebra.
Det var skit tråkigt men med isaballen vid min sida tror jag att matte B kan bli kul. Detta är vårat första ämne tillsammans sedan nian, så det är skit nice.

Idag såg vi Flogging Molly på Malmöfestivalen och de var jätte bra. Skulle egentligen se Millencolin med, men en viss söt person gjorde så det inte blev av hehe. Men jag har redan sett de tidigare så det spelade egentligen ingen roll. Var bara en kul grej att se igen.
Imorgon är det festivalens sista dag och det ska firas med familjen och SMK. Det är synd att jag ska fira den under lite tråkiga omständigheter, men ska göra mitt bästa att vara party, glad och lagom full. Ska trots allt va med vänner jag älskar och har kul med.
Hoppas det blir bra väder imorgon.

Fridens!