onsdag 13 augusti 2008

Here we go again

Okej. Nu har jag blivit övertalad igen. Detta är tredje gången jag skapar en blogg och nu jävlar i det ska jag försöka hålla den vid liv he he. Har aldrig riktigt haft motivationen till att fortsätta blogga, men efter många "kanske" så har jag beslutat mig för att ge det en chans. Eller rättare sagt en tredje chans. Men man säger ju tredje gågen gilt. Så det så!

Dagen bestod av fika på Espresso House, shopping, skratt, galna duvor, sol och regn tillsammans med mina fina vänner.

Att hitta en snygg jacka och en super söt tröja för nästan inga pengar alls är inte helt fel. Nej, för det är nice. Nice price. Det är så mycket som är nice nu att jag känner att jag lever i en liten nice bubbla. Nu ska jag sluta slita ut ordet nice för annars tappar det sin niceiga innebörd.

Belle och Lidia. Ni är nice.

Inga kommentarer: