fredag 17 oktober 2008

coolaste katten i det långa landet falukorv

Idag har min dag varit skit bra! Sovmorgon och allt, flumm på lektionerna OCH fick tillbaka mitt engelska prov och superhero project. Provet gick skit bra. Fick 58.5 av 60 alltså MVG. På superhero fick vår fula plansch VG+.. och jag fick VG+ i slut ändan. Jag är nöjd! Fick igång min motivation lite nu. Det var en grymt bra boost! På onsdag har jag geografi prov. Ska fan få MVG på det. punkt slut. Matteprovet behöver jag inte ens betätta något om, förutom att jag kan hälsa IG:t varmt välkommet.

Hemma råder det full kaos. Mitt rum är invaderat med kartonger, mattor och annat. Hela lägenheten är inplastad och mamma springer runt med en sopkvast stup i kvarten. Bygg arbetarnas borrning och annat fick bli min väckarklocka 7 på morgonen. Rätt synd eftersom jag hade sovmorgon till 10 idag men lyckades faktiskt somna om.

Snart är det svenska och vi ska redovisa Hamlet. Tråkigt att alla dör i slutet. Hade förväntat mig lite mer utav Shakespeare. Det kändes nästan som om han inte orkade skriva mer och ville få ett så snabbt slut som möjligt. Fast det gör inte mig någonting.

Fridens!