måndag 13 oktober 2008

Hakuna Matata

Jag har nyss upplevt något utav det roligaste någonsin. Eller så är jag bara lätt road, som sagt.
Jag, Julia och Clara satt och sjöng på låtar från askungen. I nästa sekund söker jag på Lejon Kungen på Youtube. Men inte på vilken som helst. Utan The Lion King THAi. Har nog aldrig skrattat så mycket på länge. Fällde nog en tårar eller två.
Helt jävla otroligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag tycker att jag kan bidra med videon:
http://www.youtube.com/watch?v=9d9I9wqnFhg
Den som åtminstone inte ler åt detta är det något fel på!

Vi hade en intressant diskussion i klassen idag. Om blixtrar och åska och sånt. Alla vet ju att det är farligt när blixten slår ner i vatten/hav/sjöar och att man ska vara så långt bort som möjligt från sådana platser.
Och DÅ är min fråga! Vad händer med fiskarna? Något inte ens min naturlärare kunde svara på. Där fick han sig allt en tankeställare!

På torsdag är det Dödens Dag! Behöver nog inte förklara mer.

Lovie Dovie