söndag 17 augusti 2008

Skola imorgon. döda mig.

Nu är det fina sommarlovet slut. Eller jag har ju fortfarande några timmar kvar, men det är praktiskt taget slut. Imorgon väntar en ny skoltermin, denna gången uppgraderad till tvåan. Ska bli intressant och se hur det kommer bli, ehe ehe. Men det ska bli kul att träffa alla igen och jag ser faktiskt fram emot ett nytt år med mina bästa klasskamrater.

Idag har jag vatt med mamma i Svågertorp och tittat på klinkers och kakel, fikat med Lidd och Ballen. Lidd invigde festivalen med sin berömda rabarber rem. Funny. Sen satt vi hemma hos henne och nördade med ett datorspel. Fy fan vad bra det spelet var. Hade jag fått bestämma hade jag spelat det hela kvällen/natten. Så bra var det haha.
Nu känner jag för en förändring. I NEED a change! Äntligen ska jag färga håret. Wohooow! Färgen har typ stått och väntat på att bli använt i 2 månader nu, så det är banne mig dags! Det blir Mahognibrunt så det "rödröda" får vänta ett tag till.
Nu ska jag gå och fixa det så vi ses imorgon alla förväntansfulla elever.

Bye Bye!